Friday, February 03, 2006

Kremali makarna

Elimizde kalanlari degerlendirme gunune hos geldiniz:)

Gecen gunku Kremali Sebzeli Hindi'den elimde kalan kremayi degerlendirmek icin yaptim bu makarnayi, fena da olmadi hani:)

Gerekli malzemeler:

Makarna

Krema

Krem Peynir

Zeytinyagi

Kirmizi biber, nane, feslegen, tuz, karabiber

Makarnamizi hasladiktan sonra suzgece aliyoruz. Tenceremize azicik zeytinyagi koyuyoruz ve baharatlarimizi ekliyoruz. Baharatlarin yanmasina izin vermeden hemen kremamizi ve 1,5 tatli kasigi kadar krem peynirimizi ekliyoruz (ki siz tabi bir kisi icin yapmiyorsaniz daha fazla da krem peynir kullanabilirsiniz). Ardindan bu sos azicik pistikten sonra makarnamizi ekliyoruz ve sosla makarna birbiriyle butunlestikten sonra yemegimizi tabagimiza aliyoruz. Afiyetle yiyoruz:)

Krema ve krem peynir falan katildigindan cok fazla kalorili gibi dursa da bunlarin dusuk yaglilarini kullanirsaniz ve de abartmadan az miktarlarda kullanirsaniz saglikli bir oglen yemegi yaratabilirsiniz kendinize:)

Ben biraz baharatlari fazla kacirmisim, annem yapsa "sen bilmiyor musun benim aci yiyemedigimi" diye kiyametleri koparirdim, nitekim insan kendisi yapinca pasa pasa susup yemek zorunda kaliyor:) Siz de pek aci yiyemiyorsaniz baharatlarinizi koyarken dikkatlice azicik azicik koyun:) Annecim, opuyorum kocaman:)

No comments: