Tuesday, February 28, 2006

...99 100 Onum arkam Sobe, saklanmayan ebe:)

Sevgili Ycurl beni sobelemis, kac gunlerdir yok oldugumdan daha dun gordum, pek bir heyecan oldum, hemen oyuna katilmak isterim ben de:) Baslayalim bakalim:)

  • Yaptigim 4 is:

Toplumsal Destek Projesi Asistanligi

Finans departmani staji

Satis departmani staji

Bir kere de bir kuzenime ingilizce dersi vermistim, sayilir mi ki? Gencim daha ama yani oyle bir ciddi is deneyimim yok daha, insallah basliyacagim eylul itibariyle "ciddi insan Burcu" yasamima:)

  • Defalarca izleyebilecegim 4 film veya dizi:

Amelie

Finding Nemo

Angels in America

Simpsons :)

  • Yasadigim 4 yer:

Kdz. Eregli

İstanbul

Kusadasi

Londra

  • İzledigim 4 televizyon programi:

Acikcasi yurtta kaldigim icin pek televizyon izlemiyorum, cogunluk zamanim ders veya internet seklinde geciyor odada oldugum surede. Ama Turkiye'deyken en son neleri izliyordum:

Hirsiz Polis

Seinfeld

Desperate Housewives

Scrubs

  • Tatil icin gittigim 4 yer:

Kusadasi

Akbuk

Oludeniz

Bayram tatillerinde de Denizli :)

  • En sevdigim 4 yemek-yiyecek:

Cilek (Besiktas meyve sebze halindeki amcalar ozler beni bu sene valla:))

Dondurma

Yogurt corbasi

İzmir Kofte

  • Hemen simdi olmak istedigim 4 yer:

Eregli (home home sweet home)

Besiktas'taki sahildeki cayci (Kiz Kulesi manzarasiyla beraber, ahh ahhhh)

Guney yarimkurede herhangi bir kumsal (sicacik kum taneleri, hafiften dalga sesi falan:) tam ruya oldu, yanina hamak da isterim o zaman:))

Chamonix'de kaldigimiz Chalet (cok huzurluydu gercekten, hala cikamadim moddan)

  • Sobeledigim 4 blogcu:

Atonica

Burcyni

Mutfakta Zen

Burcukusu

Haydi bakalim, oyuna devam:) saklanmayan ebe:)

1 comment:

Burcu Karadaş said...

canım beni sobelemişin..
görünce anaaaaaam!! die feryat ettim sanki saklandığını zanneden bir çocuğun yakalanması gibi..
ilahi,alemsin sen de bizim gibi:D