Sunday, February 05, 2006

Gourmet Burger :) Yummmmm:)

Haftasonlarini cok seviyorum:)

Ablamla bol bol vakit gecirme imkanim oluyor ve bu da yaninda eglenceli muhabbetlerin yanisira muthis yemekleri de beraberinde getiriyor:)

Cuma aksami ablamla Jarhead filmini izlemeye gittik, gercekten cok ilginc bir filmdi, bir Holywood filmi icin fazla elestirel bile diyebiliriz, Turkiye'ye geldigi gibi gormenizi tavsiye ediyoruz:)

Sonrasinda Gourmet Burger'e goturdu ablam beni, ve de sanirim Londra'da unutamadigimiz lezzetler listesi acmanin vakti geldi:) Gourmet Burger Londra'nin en unlu hamburgercisi, diyeceksiniz ki "bir hamburger ne kadar ozel ve de unlu olabilir", zira oluyormus:) Ozel koftesi ve soslariyla oldukca leziz ve de unutulmaz tatlar yaratiyorlar burda. Sahibi Yeni Zelendali bir Kiwi, ve fiyatlar da oldukca yuksek, hani her gun gidilmez kabul ediyorum ama Londra'ya gelindigi zaman denenmesi gereken lezzetlerden biri sanirim.
Oncelikle ekmekleri ve kofteleri cok leziz, ama asil bu burgerleri ozel yapan soslari. Ablam yandaki fotografta gorulen Jamaican Burger'den aldi. Bunun ozelligi mangolu olan sosu; biraz tatli bir tadi var, bu nedenle tatli-tuzlu karisimlari sevenler icin ideal.


Ben pek tatli-tuzlu karisimlari sevmedigim icin Pesterella diye bir cesit aldim. Bir sonraki fotoda gordugunuz bu oluyor. Bunun da icinde koftenin yanisira pesto, yani feslegen, sosu, mozarella peyniri ve domates var. Ayrica kapagina uzumlu tatli bir sos surmusler, o da degisik bir tat vermis genel olarak. Cok lezizdi valla ilk fotograftaki halim birebir gercek:)

Bunlarin yanisira Lime, yani yesil limon, aromali milkshake ve de kocaman patates kizartmalarindan yedik, hatta yiyemedik bir kismi kaldi .) Ciddi kalori bombasi ama inanilmaz leziz bir yemekti. Aklinizda olsun:)

2 comments:

görkem said...

birisi bu sayfaya güzel bir hamburger haberi mi koymuş ne :) hatta utanmamış bi de yanındaki güzelim milkshake leri de göstermiş... mangolu sos,o kocaman köfteler; yahu göz hakkı diye birşey var,hemen yolluyosun dhl kargoyla bi paket bana:P
şaka bi yana bu siteyi ilk açtığında bu kadar azimle devam ettireceğini düşünmemiştim burcik; sen bırak ab yi mb yi de bi gastronomi okuluna geç bence :) yemek tariflerini gündelik hayatınla birleştirince deneme olmuş çıkmış bu yazılar...
devamının gelmesini dilemek kalıo bize de... afiyetler olsun bakim :))

Burcuk said...

ben aslinda ilk okuldaki hatira defterlerimizdeki gibi bir not bekliyordum senden ama:)) hani "yorum yorum dedin basimin etini yedin" seklinde baslayanlardan:)))

Canim bu hamburgerler tam senlikti valla:) Belki de sen de yakin zamanda tadarsin belli mi olur? di mi ama:))