Monday, April 09, 2007

Meshur Pideci Hasan Kuru

Eregli denince akla gelen ilk yemek balik olmali tabi ki:) Ama sonrasinda Kuru'yu es gecmeyin derim ben, boyle leziz pideyi bir burda bir de Akcakoca Eregli yolu ustundeki Bulent'in Yeri'nde bulursunuz!

Kuru Erdemir Caddesi uzerinde, carsiya yurume yaklasik 10 dk mesafede bir yerde, yani oldukca merkezi. Oyle cilgin sunumlar, tabak dizaynlari vb beklemeyin ama leziz mi leziz pideler umabilirsiniz tabi:) Ayrica cok cuzi fiyatlar da beklenti dahilinde olabilir. Yalniz bu guzellikler icin biraz sabretmek sart. Cunku dukkan ari kovani gibi hic bos kalmiyor, ozelikle de haftasonlari.)

Bu gidisimizde bir kasarli, bir peynirli yumurtali bir de kapali kiymali pide yedik, 4 ayran bir de kola ictik ve odedigimiz fiyat 16 TL'ydi. Saka degil, gercek! Tika basa doyduk ve inanilmaz lezizdi pideler. Gercek pide nasil olurmus gormek adina herkeslere tavsiye:)

Burasi (ve genel olarak Bati Karadeniz lezzetleri) hakkinda cikan bir gazete yazisi icin buyrunuz:
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/5419776.asp?yazarid=45

Fotograflarini cekmeme izin verdikleri icin ustalara da sonsuz tesekkurler:)












* Bir iki hafta sonra yine degisik lezzetler ve sirin Ereglimizin fotograflariyla buralarda olacagim:) Cok zamanim olmadigindan bu son post.lar aceleye geldi ama neyse artik...Gorusuruzzzz:)





16 comments:

Tugc said...

Burcuk, yapma boyle seyler bana.. aaaaa :D

Anonymous said...

Nedir bu guzellikler, nedir bu guzellikler!!!!

Basak said...

Guzel kardesim. Bilerek mi yapiyosun? :)

BASAK

Anonymous said...

ben kiymali istiyorum, kiymaliiii :)

Anonymous said...

açken girilmemesi gereken siteler numara 1...
aaaaa
imdatttt yemek istiyorummmm

Burcu said...

siteni okuduktan sonra yaptıklarım:
1. 2sn düşünmek ( fazla düşünmeye lüzum yok hahah )
2. kocişi aramak
3.akşama pide yiyebilir miyiz? die sormak,onaylanmak
4.ewe gitmeden pidelerin hayalini kurmak
şuan işyerindeyim :)ewe gidip pideleri yerken kulağını çınlatırım :)

homosapiens said...

nasil karnimi aciktirdi bu pideler nasil.
burcuk bu arada konusamadik bu aralar, is olayina acayip sevindim. detaylari yazacaksin degil mi?

İpek Kuscu said...

benim için Çınaraltı kahvesinde de bir çay iç ,lütfen ve manzaranın da resmin eklemeyi unutma.

Unknown said...

Hey Basak and Burcuk, Just a quick note to let you know, our Jacob is in the hospital! All is much better now thank heavens! Check out http://lacucinabarbarina.blogspot.com and http://jacobsjunction.blogspot.com (of course!) for more

I love looking at your blog to see all of the wonderful dishes. It brings back happy memories of your cooking and loving company. Damn I wish I could read turkish!
I think of you often.

B5 said...

ben böyle seylerden yemeyeli seneler oluyor...
che peccato :(...

Sebnem'den said...

GECENİN BU SAATİNDEN SONRA MİDEMDEN ACAYİP SESLER GELMEYE BAŞLADI SAYENDE..BEN DE BAYILIRDIM ÇOCUKKEN YEMEĞE...HELE BİRDE PASTIRMALI:)OOOOO YEMEDE YANINDA YAT YANİ:)ÇOCUKKEN RAHMETLİ ANNEM BİZE TOK EVİN AÇ KEDİLERİ DERDİ..ABİMLE KAVGA EDERDİK ÇÜNKÜ..SEN YİYECEKSİN BEN YİYECEĞİM DİYE..AKLIMA O GÜNLER GELDİ..BİRDE RAHMETLİ ASLAN AMCA VARDI...ÇOK YAKIŞIKLI KARADENİZLİ BİR AİLE DOSTUMUZDU...O'DA PEK SEVERDİ PİDEYİ...BİR YEMEK NELER HATIRLATTI YA..SAĞOL BURCUKK..İYİ GEZMELER SANA:)

Huzunbazz said...

ısde sonunda ereglıyıde mesur ettı :P walla reklam yapıomus gıbı olmayım hasan abının pıdelerı ustune yokhdur daha hıch bır yerde daha ıyısını yemedım

kuzine said...

En iyisini Bülent'in Yerinde yaparlar mutlaka uğramalı, yemeli.
Çok eskiden TTK Karasu'ya kampa giderken, servis arabalarının mola verdiği, salaş bir pideciydi. Çok lezzetli pideler yapılır.

Burcuk said...

Yorumlara ancak cevap verebiliyorum, ozur dilerim:

Tugcecim yok mu oralarda guzel pide yapanlar:)

Anonymous, oy oy emine de mi gelecek basa, nedir?

Guzel kusum, ben sana getiririm, hic olmadi yaparim, uzulmeyesin:)

Rahsan artik donunce bir Eregli gezisi yaparsiniz:)

Zeynep, simdiden afiyet olsun:)

Burcucum nasildi guzel miydi pideler?

Umama, cok tesekkurler:) Is durumunda guzel gelismeler oldu, 4 haziranda basliyorum:)

Cilek, Eregli'ye doner donmez ilk isim, soz!

Barb, thanks again for letting us know the situation:( I'm happy that he's feeling better now:) You should visit us in Turkey as well to try these delicious food:)

B5, vejeteryanliktan mi yoksa?

Sebnem, tesekkurler:) Ben pastirma yiyemiyorum pek :/

Fatih, dogru soze ne hacet:)

Kuzine, evet Bulent'i de es gecmemek lazim.)

tubik said...

Ama bu haksızlık !!! Aylardır belki yılı bile geçmiş olabilir, hasretim ben Ereğli'nin balıklarına da pidelerine de havasına da... Sizinle burada karşılaşmak çok şaşırtıcı ve çok güzel... İkinizi de çok öpüyorum...

Tuba... (Yerli'nin kardeşi)

Burcuk said...

Tubacim seni de burada gormek cok guzel:))) Yahu atla bir haftasonu gel, limana falan yeni balikcilar yapmislar, sahane:))