Saturday, July 22, 2006

Brazilian Carnival

Bugun Islington/Angel'da Brazilian Carnival vardi, Despina sag olsun boyle nerde ne var hemencecik buluveriyor, biz de gidiveriyoruz:) Her haftasonu baska bir festival oluyor, keyfimiz yerine geliyor:) Hos biraz yagmurluydu bugun ama yine de guzeldi:)

Bir parkin icine standlar kurmuslar, cok guzel takilar vardi, annem kadar olmasin becerikli insanlar valla yapmislar eheh:)) Yiyecek standi cok yoktu, bu biraz hayal kirikligi oldu bizim icin, ikimiz de oglen yemegimizi Brezilya yemekleriyle yapmayi planliyorduk, oylesine bir seyler yiyip gecistirdik.

Karnavalin asil guzel kismi sonradan basladi, buyuk bir Samba sinifi vardi, bir suru insan dip dibe hareketleri yapmaya calistik, eglenceliydi baya:) Ogreten kisiler kucuk bir sahnenin uzerinden gosteriyordu, asagida videosunu seyredebilirsiniz:)

Sonra Capoeira gosterisi oldu, bu da baya ilgincti, daha once cok duymustum ama hic izleme firsatim olmamisti, cok hizlilar ve inanilmaz bicimde birbirlerine hic degmeden dovusur gibi hareketler yapiyorlar, bir de kendi baslarina yaptiklari hareketler var ki bunlar da inanilir gibi degil, bunun da videosunu asagiya ekleyecegim, bir seyretmenizi oneririm...
Son olarak da yuruyus vardi ve burda olay koptu zaten. Rio'da miyiz? Yok hayir, Londra'dayiz hala:) Binlerce insan degisik kostumlerde yuruyor, bir yandan dans ediyor bir yandan ortaliga gulucukler saciyor:)

Ozel makyajlar, kiyafetler, maskeler, daha neler neler:) Guzel kadinlar, coooook guzel kadinlar! Yakisikli erkekler! Hatta ananeler dedeler modunda yasli yasli teyzeler amcalar! Kucuk cocuklar da unutulmamis tabi...Daha liste uzayip gider boyle, cidden cok guzel bir deneyimdi, yapilacaklar listeme Rio Karnavali'na gitmeyi de eklemem lazim, hatta samba da ogrensem hic fena olmaz, enerji dolarim cok da mutlu olurum:) off ne ara yapilacak butun bunlar:))) hmm su yuksek lisansi bitireyim, her seye sira gelecek insallah:)

Fotolar icin bkz:

http://www.flickr.com/photos/burcuk/sets/72157594207959289/

Videolarsa soyle:

Ilk video Big Samba Class'tan: Mariana Whitehouse & Romero de Mangueira:


Samba



Ikinci video Capoeira gosterisinden (Capoeira Angola Palmares):


Capoeira


Ucuncu ve dorduncu videolari da parade sirasinda cektim:


Parade


Samba School
http://www.sadlerswells.com/whats_on/2005_2006/carnival.asp

11 comments:

vintage biscuit said...

WOUVVVVVVVVVVVVVVVVVV
SUPERRR FOTOLARRR
artik ders calis demiycem burcu haberin olsun
:))))))))) baktim olucak gibi degil biraktimmmm:)

Burcuk said...

eheheh:) vintagecim sen merak etme, benim hayatim hep boyle gecti, oss oncesi bir sene haricinde hic hatirlamiyorum sadece oturup ders calistigim bir zamani:) dengelerim ben, sen bana guvennnnn:)

Bak mesela aksam da Hampstead Heath'te konser vardi ama Burcuk odasinda, nedennn? cunku her gun baska kaynak buluyor, okuyacagi seyler biriktikce panik halinde kendisi:) ehehe:)

Ya bu arada harbiden cok guzel festivaldi yaa, her gun daha ilginc seylerle karsilasiyorum, bilemiyorum sonu nolcak bunun:) iki gun once de canli haka dansi izledim yeni zelendalilarin, ilginc valla:))))

Mert said...

Oh oh gozum gonlum acildi :)

Misterio said...

oof harika görünüyoo burcuuk ben bile eğlendimm surda oturdugum yerde:) düşünemiyorum Rio karnavalına gittiğimi :))

Burcuk said...

mert:))aynen o cinsten valla:)insanin ici aciliyor:)

misterio, ben de dusunemiyorummm:))) cok sabirsizlaniyorum boyle seyler icin ama daha coook uzun zaman var gibi onumde:/ olsun artik beklicez napalim:)

Anonymous said...

aman ne hosh :) istanbulda istiklal caddesinde olmus mesela boyle bir karnaval...of of..dusunemiyorum izleyicileri filan :)
cok eglenceliiiii, ben de istiyorum!

Burcuk said...

Zeynep, istiklal caddesi fikri iyi hos ama yurdumun abaza kro potansiyelini dusunursen ortaliga uyari levhalari asmak lazim: don't touch, only watch!!! :) ehehe:) (aglanacak halimize gulmek oluyor bu da :/)

Anonymous said...

bizimkiler o yazilari bile onemsemezler. hay allahim...yilbasi gecesi taksimde tacize ugrayan insanlarin goruntuleri geldi aklima.
neyse, bizim elimizden birsey gelmiyor. biz de karnavallari baska yerlerde izleriz.
olmayiversin istanbulda.
iyi haftalar!

Nes london-ist said...

yaw sen olmasan londrada olup biten ve içimde kalan festleri eventleri hiç yaşayamıycam,valla kamu hizmeti bu seninki.

Burcuk said...

Zeynep, senin ilk yorumunu okudugumda da direkt aklima gelen ilk sey o yilbasi goruntuleri olmustu benim de:( malesef:(

Nes, ne demek:) ben de zevk aliyorum boyle ilginc buldugum seyleri yazmaktan:) sen dondun mu ist.e? takip edemedim ben, umarim iyisindir..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.