Sunday, March 12, 2006

Burcyni haber merkezi

Herkese tekrardan merhabalar,

Uzun suredir bir turlu bir firsat bulup yazamamistim. Bu arada Burcyni haber merkezi tarafindan sobelenmistim, tariften once ona bir cevap yazayim istedim. Bu sobeleme isi guzel de cevaplara gelince useniyor insan :)

Sorumlulugunu hissettiginiz, hayatinizin merkezinde olan, yapilmamasi tehlike iceren isleriniz:
Hmmm, ciddi bir insan olarak bu aralar hayatimin merkezinde olan ve yapilmamasi gelecegim icin muthis tehlike iceren is ders calismak ve de mulakatlara hazirlanmak. Zira yapmazsam pek bir tehlikeli olacak harbiden (tam nerd modu oldu ama hadi neyse:))
Bir de uzun vadede periyodik olarak rejim yapmak yapilmadigi takdirde yuvarlanarak dolasmam ve onume gelen her seyi yikmam gibi bir tehlike icerdiginden hayatimin merkezinde diyebiliriz:)

Melodilerin arkasindan kan ter icinde gittiginiz, vazgecemeyeceginiz muzik lezzetleriniz:
Sade, Fiona Apple, Cold Play
[Sarki sarki yazmaya usendim:)]

Yediginiz halde "ben bununla doymam" diye cemkireceginiz kadar karsisinda zayif oldugunuz yemekler:
Irmik helvasi [:)], manti, etli patates yemegi, nohutlu pilav, zeytinyagli sarma (tam da bugun rejime girme planlarindaydim yani esegin aklina karpuz kabugu oldu bu ama neyse artik:))

Izlemekten keyif alirken reyting canavarina maruz kalip yayindan kaldirilan dizileriniz:
Bizimkiler (son zamanlari iyice bir kotu olmustu, kucuklugumuzde ne kadar guzeldi, her pazar usenmeden izliyorduk, ahh ahhh)
Baba Evi (bunun ismini salliyorum gibi bir his var icimde ama emin olamadim:) yahu hani vardi ya Turkan Soray falan oynuyordu, Ozan Guven Turkan Soray'in cocuguydu, hani kebap dukkani vardi iki adet karsilikli, neydi ismi)
Nasil Evde Kaldim (ehehee:)) Bu da bir ara TRT'de yayinlaniyordu, sonradan tekrarlarini sundular bir ara, Leyla Mansur oynuyordu, cok eglenceli bir diziydi)

Su an "ben burda n'apiyorum, kim getirdi beni buraya" sorularina maruz kalmaksizin ruhunuzun olmak istedigi yerler:
Hmmm...su an cidden Eregli'de olmak istiyor canim. Dusunuyorum annem mutfakta yemek yapiyordur simdi, babam da muhtemelen gazete okuyordur. Birazdan herkes hazirlanir, yuruyuse cikilir. Belki sahilde oturulup sicak bir cay icilir, gelen gecen dostlarla konusulur. Belki Didoslar evdedir, gidilip Kerem Bey gorulur:) Cok ozledim bir an...
Bir de belki guney yarimkurede herhangi bir sahilde olabilirdim, soyle ilik ilik esen bir ruzgar olsaydi hafiften ve de ben sezlongun uzerinde uzanmis, hicbir sey dusunmuyor halde gunesin tenimi isittigini hissetseydim...off...yapilcak bir suru isin oldugu bir pazar gunu icin guzel bir hayal oldu:)

"Elma da desem cikma...sobelenirsin sonra" felsefesiyle nisan aldiginiz blogger arkadaslariniz:
Bu sorulari cevaplamakta biraz gec kaldigim icin cogu kisinin coktan cevapladigini dusunuyorum. Bu yuzden yenicecik blogunu acmis sevgili Domek kusumuzu sobeliyorum, opuyorum, yiyorum:)

Burcyni haber merkezine sorulari icin cok tesekkurler:) Yine bekleriz e'fem:)

4 comments:

Burcu Karadaş said...

Burcyni haber merkezi,çitlenbik muhabire teşekkür eder..;)

-ikinci bahardı o dizinin adı hayatım:D ben hala izliorum:))
süper babanın tekrarlarını izlediğim gibi-

Burcuk said...

ehehe:) ay cok super atmisim ismini baba evi diye:D neyse kalsin bari boyle :))))

Burcu Karadaş said...

:D:D

Burcuk said...

sevgili babacik:)

ben seniii yerimmmmm:)) yerimmm:))) insallah biz de yasariz oyle guzel ikinci baharlar...

opuyorum kocamannnn:)