Friday, January 27, 2006

Turkish Dinner menusu:)

Herkese merhabalar:)

Dun yorucu bir gun oldu benim icin tek basima hazirlanmaya calisirken ama goruldugu uzere degdi:)

Yandaki fotograf 1 fransiz, 2 yunan, 2 alman, 1 ingiliz, ve 2 amerikan iceriyor. Bunun yanisira sonradan gelen 1 cek, 1 italyan ve 1 de kanadaliyi dusunursek laz fikrasindan farkimiz kalmiyor:) Laz kokenli ve Turk olarak da ben vardim Temel yerine :)



Menumuzde daha onceden yazdigim gibi manti, ispanak, patates salatasi ve kisir vardi. Kisir haricinde digerleri gayet basarili oldu. Kisirin da aslinda tadi guzeldi ama beklerken sanki biraz kurudu gibi oldu, kapakli bir kabin icine koysaydim belki daha iyi olurdu, bilemedim...Bir de sanki limonu azmis gibi geldi, bir de bir de neden bulgur pilavi goruntusunde oldu cozemedim:) Normalde daha kirmizi olmasi gerekiyodu sanirsam, belki de az salca koydum... Neyse, genel olarak herkes yemekleri cok begendi, yanina da hazir ekmeklerden aldim hani firinda pisirilen 10 dk.da, ohhh sicacik da o ekmeklerden...Cok takdir aldim yani:)

Tatli da surpriz:) Simdi tarifini yazicam ayri bir post.da...Oneriler icin sag olun var olun:)

Sevgiler....

No comments: