Saturday, August 27, 2011

4. gun

An itibariyle oluyorum! Yorgunluktan ciddi ciddi oluyorum, her tarafim dokuluyor resmen :/

Bugun aktivite olayinda kendimi astim, sabahtan 7km kostum, ogleden sonra da merkeze gittim geldim derken 13km yurudum, bir gunde 20kmye tabi diz falan kalmadi, mefta halde son enerjimi de bloga yazmak icin kullaniyorum resmen :)

Ama bir yandan da boyle bol bol spor yaptigim icin de mutluyum :) Karnim da tok, oohhh super bir aksam yemegi yedim. Aslinda bugun dunkunden cok degisik bir sey yemedim, dun aksamki salatadan oglen yedim, ispanakli rokali. Aksam da yine et sote ve marul salatasi yedim. Bu et sote olayi super oldu, favori yemeklerim arasina girebilir :) Gelsin de babacigima da yapayim, cok sever kendisi boyle az yagli yemekleri :) hehe :) Bir de cig lahanali ve mercimekli bir salata var uydurmasyon olarak yapip buldugum, onu da diyet bitince yapayim bir gun, yazayim buradan tarifini. O da cok super bir lezzet oldu ama nedense bu diyet mercimegi yasakliyor, mercimek, misir, her turlu tane fasulye falan hep yasak. Bana biraz anlamsiz geldi ama neyse oyleymis dedim gectim artik.

Bugun diyette onerilenleri de yazip bitirecegim, cok yorgunum, yarina daha guzel bir yazi olsun artik...


Breakfast:
Coffee or tea with sugar substitute and a half of a grapefruit and a slice of protein bread
Lunch:
As much tuna salad as you like with a grapefruit and coffee or tea
Dinner:
As much broiled lean pork as you like along with unlimited green salad and coffee or tea



2 comments:

Basak said...

Aferın kuzuuuu. Azım dedıgın budur! Odulun Persembeye:)

Burcuk said...

Persembeye kahvalti icin prensesin yanaklari varmis menude :)