Thursday, August 25, 2011

2. gun

Cok mutsuzum be gunluk! dememi bekliyorsaniz cok yaniliyorsunuz :) Her ne kadar butun gun yemek yeme hayalleri icinde gecse de mutsuz degilim. Yaz bitiyor, butun sevdiklerime kavusacagim diye o kadar mutluyum ki bu ara hicbir sey kolay kolay mutsuz edemiyor beni :) 

Tamam yani oglen chilli con carne yiyemedigim icin biraz boynum bukuk kalmis olabilir, aksamustu haftasonundan kalan sakizli muhallebi tenceresine bakip bakip ic gecirmis de olabilirim, ve hatta su anda midemde ufaktan guruldanmalar da olabilir...Ama yikilmadim, ayaktayim! Gun gectikce alisacagimi dusunuyorum, hatta icten ice ufaktan bir heyecan kipirtisi var icimde :) Bu sefer gercekten ise yarayacak gibi hissediyorum :) (Bu arada muhallebi tenceresini sirf dibi tutsun diye ocakta karistirmadan birakan ve de sonrasinda yaniklari temizleyebilmek icin gunlerce ugrasan bir tek ben mi varim cok merak ediyorum :) Hic bir kase muhallebi tencere dibinde kalandan daha leziz olamaz :) )

Bugun yediklerime gelince: 
- Sabah bir dilim kepekli ekmek ve bir greyfurt
- Oglen haslanmis tavuk gogsu, bol bol cig ispanak, domates ve avakado salatasi ve ispanak sote yedim. Aslinda bu diyette avakadoya izin verilmiyor ama tabaga koyduktan sonra aklima geldi 5-6 parcadan bir sey olmaz artik :)
- Ogleden sonra 15-20 tane kucuk kiraz domateslerden goturdum
- Aksama da karnibahar hasladim, taze kereviz saplari, domates ve yesil sogan dograyip karistirdim, 2-3 tane ceviz attim yine, ve de klasik limon zeytinyagi. Ve de bir dilim ekmek.

Diyette onerilenlerse soyleydi:

Breakfast:
Coffee or tea with sugar substitute and a half of a grapefruit and a slice of protein bread
Lunch:
Assorted cold cuts with tomatoes (sliced, broiled or stewed) and coffee or tea
Dinner:
As much broiled fish or shellfish as you like along with a slice of protein bread, unlimited salad and a grapefruit
Aksama balik falan yemedim, bir de greyfurt da yemedim bir daha. Onun disinda gayet programa uygun gidiyorum :)

Ayrica sabah yine aerobik yaptim ve ise yuruyerek gidip geldim, bugun bir 80dk yuruyus de aktivite listesinde yani! Hic fena degil!

Yarin oglen yemegine meyve salatasi var menude :/ Limitsiz ama yani yine de! Keske kocaman bir karpuz olsa da yesem oglen yemegi niyetine yarim kasnak :) O zaman hic acikmazdim :)))

No comments: