Sunday, March 30, 2008

Heyecan firtinasi: Turk-Site - TRT Int :)

Onceden yazmak istemedim ama bugun bir yarim saat kadar once Foodies in London acisindan tarihi bir an yasandi: Blogumuz ilk defa bir televizyon programinda tanitildi :)))

Ben de yayin yetkilileriyle canli yayinda gorusup site hakkinda biraz yorum yaptim:) Yaklasik bir aydir haberim vardi, o yuzden de o kadar heyecanlanmam diye dusunuyordum ama resmen sesim titredi :) Bir heyecan firtinasi gecti sitemizden sevgili foodielerrrr :)

Program yapimcilarina tekrardan tesekkur ederim:)

http://www.turksite.gen.tr/default.asp

Heyecan dolu Burcukunuz Foodieniz Londra'dan bildirdi :)

* Programin tekrari olacak mi bilmiyorum ama ogrenirsem yazarim.

7 comments:

Anonymous said...

merhaba burcucuk :) , denizli kirdok leri adina sesini duymak güzeldi. insan bir yakinini tv de gorunce cok seviniyor yahu ,,, bu arada gozunuz aydin , simdiden hepberaber iyi gezmeler ;)

hakan

Anonymous said...

Tebrikler Burcu hanim,
sen artik unlu bir blog yazarisin:)

Burcuk said...

Hakan abicim cok tesekkurler :) cok guzel oldu, super bir sey annemlerin evde olmasi:)))

Anon yorumcu size de tesekkurlerimi sunarimmm:)

Imza?

Hehehe :) Yok yahu! Oteki yorumlara da cevap yazicam haftasonuna dogru, yetisemiyorum hicbir seye, ozur!

a said...

Burcuk'ummm!

tebrik edeyim ama uzuldum simdi bunu kacirdigima!

artik bi imzali resmini aliriz gibi yuzeysel, civik bi' sebeklik yapmayacagim,
onun yerine bloguma on soz yazar misiiiin:) unlu birinden olsun di mi ama, cok sekersin!!!

Anonymous said...

a benim bu arada, mintax!

tubik said...

Burcuuu çok çok tebrik ederim :) Tabi olayı kaçırdım ister istemez ama çok sevindim... İnşallah daha fazla duyarız adını!!

Burcuk said...

mintax guzeli:)) cok tesekkur ederim, on soz yazicam mintaxla canim mintaxla diye :))) heheh:))

Tubik sag ol canim, yahu bir gurmet dergisi de demedi ki gel bize komik bir yazi yaz :)) hehehe :))) bekliyorum artik :p