Sunday, June 25, 2006

The Lake House

Bugun aylar sonra ilk defa sinemaya gittim...uzun zamandir fragmanini goruyordum, sonunda izleme firsati buldum: The Lake House. Aslinda bir sonbahar filmi bence, yagmurlu bir gunde gidip icini isitmak icin ve de kuslar bocekler modunda ayrilmak icin salondan:) Yazin gorduk, canimiz sag olsun:)

Resimden de anlasilacagi uzere Sandra Bullock ve Keanu Reeves'in basrollerini paylastigi bir film ve de yine anlasilacagi uzere tarzi da romantik dram duygusal vb diyelim...arada komik yerler olsa da aslinda genel olarak dram diyebiliriz bence.

Konusu hakkinda cok ayrinti vermek istemiyorum, muhtemelen bir kac haftaya Turkiye'ye de gelir ve de eger bu tarz filmlerden hoslaniyorsaniz kesinlikle gitmenizi oneririm. Modern zaman masali gibi adeta...


Birbirinden ayri zaman dilimlerinde yasayan iki insanin iliskisini anlatiyor...Aslinda yeni bir film degil, onceden Il Mare adinda Kore yapimi bir filmin reproduksuyonu...Tanitiminda soyle diyor:


How do you hold on to someone you've never met?

Duygusalligi bir kenara birakirsak, cidden nasil olur diyor insan, posta kutusu yoluyla haberlestigin birine asik olmak...Evet size de ayni seyleri animsatiyor degil mi? Son zamanlarda yasanan internet asklari gibi sanki...
Insanlar birbirlerini hic gormeden garip bir baglilik duyuyorlar birbirlerine, nasil oluyor daha tam anlayabilmis degilim...Bu filmde de birbirlerini gormuyorlar ama ortak olan cok fazla sey var, garip bir bag var aralarinda...Bu internet durumlarinda da ortak olan seyler olabilir tabi, belki de hayatinin insanidir karsindaki yani bilemezsin ama diger yandan da hep bir soru oluyor insanin kafasinda bu insanlara dair, bu kadar umutsuz mu durum?

Yani gercek hayatta bu kadar zor mu biriyle karsilasmak ki sonuc olarak gidip hic tanimadigin hayatinda gormedigin bir insanin bir fotosuna takilip kaliyorsun ve de yazdigi iki cilveli sozden etkileniyorsun...Kabul ediyorum bazi insanlar icin gercekten zor gercek hayatta boyle seyler yasamak cesitli sebeplerden dolayi...Ama bence cogu insanin kolayina kaciyor artik..Bilmiyorum tam...Bir yandan "tabi yaa olabilir neden olmasin ki hani artik cok normal" diyorum, diger yandan "ama hani her sey bir yana nasil guveneceksin ortalik manyak dolu" seklinde dusunceler beliriyor kafamda. Garip...

Mesela gecen gun birisi google.dan ulasmis buraya, aradigi sey: "nereye kayboldun". Bir insan neden google.da nereye kayboldun diye aratir? ne bekliyor ki acaba? ekrandan firlayip "iste geldim burdayim" mi yapacak birisi ya da bir sey? Cidden ilginc...

Buyuk konusmamak lazim tabi...eminim dunyada milyonlarca insan internet yoluyla tanisip cok da guzel asklar yasamislardir...sadece zor oldugunu dusunuyorum ben...ozellikle cogunluk zaman internet uzerinden devam ediyorsa, yani gercek hayatta bulusulmuyorsa...

Neyse filmden fazla da uzaklasmak istemem, sadece bunlari dusundurdu bana gunumuzle bagdastirdigimda..artik posta kutusundan haberlesen insan pek kalmadi cunku..

Bir de filme ismini veren gol evi zihnimde takili kalanlardan, o nasil guzellikte bir ev yaa super otesi, oyle bir evde hayatim boyunca yasayabilirim sanirim..muhtesem:)

Son olarak da Sandra Bullock ve Keanu Reeves'in nasil bir uyum yarattiklarini da belirtmeden edemeyecegim...Keanu sag olsun zaten hep muhtesem bir insan olmustur, canim benim:) di mi Domekus? :)

Film hakkinda ayrintili bilgi icin:
http://thelakehousemovie.warnerbros.com/

Fragman:


7 comments:

vintage biscuit said...

HOCAMMM ASK OLSUN
IHTIRAS OLSUNNN
CAMURDAN OLSUN :)
romantikler dernegi

Papatya said...

En cok su cumle hosuma gitti:
"eminim dunyada milyonlarca insan internet yoluyla tanisip cok da guzel asklar yasamislardir..."
Elbette, mesela *biz* :>

sibella said...

wawwwww fragmani izleriz kopariz..ben cok seviyorum boyle filmleri,simdi keske sen bir iyilik edip sonunda ne oldugunu soylesen bana burcukcum cok severim ben sonlarini bilmeyi..kavusuyorlar mi 2 yil farka ragmen:)

papatya inanmiyorum,sen de netten mi asik oldun,ayyy filmlerdeki gibi:)cok seker:)

Burcuk said...

Vintage :)) isterse roman olsun diye basliycam simdi ama:) eheh:)

Papatya aaa cok sasirdim ya:) bence cok zor, cidden tebrikler:) cok eglenceliii:)

Sibella, filmin sonunu soyler miyim burda yahuu? :)

Fatih Altay said...

hallmark channel de buna benzer bı fılm ıslemısdım onu ıslerken zaten yokh dedım yaa bızım suanda gordugumuz yasadıgımız asklardan bı halt olmaz bu fılmede bıtıcem ben bellı helekı keanu nun romantızm duygusu super agac dıktı herıf yaw :D cıcek falan yalan agac dıkmek ne demek yaw :D

karmançorman said...

bencede olabiliyor.biz mesela :) kocişle internet aşkı yaşayıp görüştük we bir 2. aşk dönemi başladı :) olabiliyor da şans mı kısmet mi nedir bilmiyorum..

NOT: bu yorumu senin post yazmandan çok sonra yazıyorum ama içimde kalmasın dedim..;)

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Timeshares relief http://www.cellular-phone-plans-4.info Video conferencing an affordable medium by jason morris Peidmont airlines neil norton pontiac 99 ford explorer sport door lock http://www.patio-furniture-3.info Bilder blumen sorten spyware detector Faucet adapter portable dishwasher ge Makeing fishing lures Solvent to rinse cartridges Dance dance revolution pad canada Vitamines e antioxydants Craps hedge parity system http://www.vwbeetleconvertiblehitch.info buy cialis online avis car rental Buy cheap phentermine cheap tramadol http://www.djdancesplaylists.info