Saturday, May 13, 2006

A little library bird

Selamlar,

Hala icimde kalan pitircik yemek tarifleri ve mekan onerilerini yazamiyorum, canimiz sag olsun, azicik alakasiz bir seyler yazayim dedim. Arada gecen zamanda degisen bir sey yok, gunler kutuphanenin dorduncu katinda geciyor, kulak tipaclarim ve ben seklinde takiliyoruz :) calisacak cok konu var ve de yetistirmek icin durmadan calismam lazim, ee madem lazim ben de yapiyorum iste...Neyse ki fena gitmiyor...

Arada Jacob'in Baby Shower Party'sine gittik, fotograflar pek yakinda burda! Pek bir minik bir sey valla insan tutmaya korkuyor:) ... sonra ben tezimin konusuyla ugrastim bir suru ... sonra kivircikla ilgili cok guzel bir haber aldik, her gecen gun daha da asiyor kendisini:) ben de azcik cekseydim ona fena olmazdi tabi:) ... sonra sonraaa havalar cok guzel bu ara, hatta bugun yaz gibiydi, herkes yaz modunda, flip flop terlikler mi ararsiniz, sortlar dekolteler mi ararsiniz, hayir benim anlamadigim hiper-mini etek ve yuksek topuklarla kutuphanede ne yapildigi? madem o kadar suslendin bosa gitmesin, git gez guzel kardesim, di mi ama? :) neyse canim banane, isteyen istedigini giysin ... giyim demisken bugun adidasin yeni modellerini gordum bir dukkanda, kermitli model yapmislar ya inanamiyorum hala, fistik yesili bir ayakkabi ve yan tarafinda kocaman kermit cok sahane:) bir de adicolor diye yeni bir model cikmis ayakkabiyla beraber ozel kalemleri de veriyolarmis istedigin renge boyuyormussun, ilginc...benim favorim hala gazelle.ler, ahh ahhh:) ... bir de Top Shop'ta bir gozluk vardi cok guzel boyle kocaman cerceveli ama guvenemiyorum boyle giyim magazalarindan alinan gunes gozluklerine, bir sure sonra bulanik gorme ihtimali cok yuksek ... sonra cok alakasiz bir sekilde muslum babadan bahsetmek istedim bir an, sezen aksuyla duet yapmislar, baya guzel olmus yani ilginctir, sezen'in bolumundeki esref abi'yi de andikca aklima kuzenim ve de esref abi muhabbeti geliyor, o anlar ne demek istedigimi:))) gulup duruyorum kendi kendime, ahhh esref abiiii :)

bir de asil guzel haber tabi temmuzda turkiyeye gelme planlari yapiyorum, bu da motivasyon oluyor, hem de en guzelinden:)

bilare bir uzun uzadiya yazmak niyetiyle diyelim bari...

Not 1: Siz de bu arada bazi kivircik sahislar bir kac tarif girse guzel olurdu diye dusunmediniz mi? ben dusundum valla, yalan yok .)

Not 2: Resimde genel deyimle "alakaya maydanoz", parlamento binalarinin bahcesinden cekilmisti kendisi...

4 comments:

Atonica said...

Valla güzel bişiler verde yapalım evde. Ama sebze olmasın mümkünse... ;)

burcyni said...

brokoli,yapma hakkımız engellenmemeli:D

başka bi şey isteem sona yine mi diycen..zati artık çikirdek olayına da girmion sen:))

Burcuk said...

eheh:)) yaz geliyor sebze yapmak sart!!! :) yahu brokoliden baska dogru duzgun sebze var da biz mi yemedik kardesim:) bir brokoli, bir karnibahar, neyse ki favorim ispanak da her mevsim mevcut:D

Atonica said...

Abi kafamı sıksan yemem onları. Ağzıma sürmem sürenide sevmem. :)

Çikirdek her daim yerim bak. ;)