Sunday, June 12, 2011

Usenmek Usenmemek Usenmek Usenmemek

Genel olarak usengec bir yapiya sahibim sanirim. Mesela simdi sarj gostergesine gore bu yaziyi yazmak icin 10-15 dk bir vaktim var, cunku kalkip lap-topu sarja takmaya useniyorum. Kalkip 10km kosuya cikmaya da useniyorum, ama biliyorum ki sonrasinda cok iyi hissedecegim. Bu usengecligi uzerimden atmak icin de 10-15dk bir vaktim var o zaman. Bu yaziyi bitirip toparlanip cikmam lazim. 

Gunler saatler cok cabuk geciyor, aklimda bir suru yapmak istedigim sey var ve elimdeki zamana hicbir sey sigdiramiyormusum gibi hissediyorum. Ama aslinda sigdiramamamin asil sebebi usengeclik, bir seyleri yapmaya baslayana kadar yapsam mi yapmasam mi yapsam mi yapmasam mi dusun dur, dusun dusun dusun, sonra ta tammmmm karar ani din din din din din :))))) sanki hayatimin kararini verecegim, oturup dakikalarca dusunuyorum.

Gecen yaz kosu konusunda bu usengecligi attim ustumden, cok mutluyum. Ilk basladigimda kisa mesafe 20dklik kosulara cikiyordum. 20dk kosmak icin 15dk ciksam cikmasam mi diye dusunur mu insan? Gereksiz, cik kurtul. Oyle oyle disarda kosmaya alistim ve cok da keyif aliyorum. Keyif aldikca ve vucudum alistikca da daha uzun mesafeler kosabiliyorum. Simdi de sorun mesafeler uzadikca daha bir gozumde buyur oldu olay, simdi cik 1 saat kos vs. Bu asamadaki usengecligimi de ustumden atarsam bir sonraki hedefim yari maraton, hadi bakalim...

Aslinda sevdigim seylere hic usenmiyorum, gezmeye calismaya hic usenmiyorum mesela, azimle en ince ayrintisina kadar arastirir bulur hallederim o konularda ne sorun varsa. Spor olaylarinda da boyle yapmam lazim.

Annemin de dedigi gibi "usenenin cocugu olmazmis", hadi bakayim, yandan yandan :)

1 comment:

Basak said...

Evet aktif dinamik heyecanli bir Burcu istiyoruz:)