Wednesday, May 11, 2011

The world is in a crazy hazy hue!


Nasil anlatsam, nerden baslasam...uuuu :) Geyik bir yana tekrardan yazmaya nasil baslasam diye dusundum durdum. Sonra ilk olarak dizayni degistirmeye karar verdim ve acikca soylemek istiyorum ki: Google sen nelere kadirsin?!?! Biz bu bloga ilk basladigimizda kosesinden ucundan rengini degistirebilsek mutlu oluyorduk. Simdi butun dizayni en ince ayrintisina kadar degistirebiliyorsun. Boyle eglenceli bir dizayna donunce de insanin daha bir cok yazasi geliyor, itiraf ediyorum :)

"Biz bu bloga basladigimizda" demisken, bir zamanlar burasi camlik ormanlikti sevgili okur. Vallahi! Bir suru linklerim vardi falan, onlar gitmis, nereye kayboldular hic bilemiyorum, bu konuda calismalarim devam edecek. Bu kadar da bi-haberim blogtan farkettigin uzere. Uzunca bir sure salivermislikten sonra ablakusun super otesi dogumgunu yazisiyla tekrar bir donus istegi oldu. Ancak gerceklesiyor...

Buralari camlik ormanlikti ama o zamanlar benim kalbim bu sarkidaki gibi gum gum atmiyordu, hayatimda o kadar cok gelisme oldu ki neresinden tutup anlatirim bilemiyorum. Sadece genel bir gorus olarak bu iletisim yoksunu oldugum donemde cok guzel gelismelerin oldugunu, hayatimin daha bir dolu dolu oldugunu, 24 saatin yetmedigini ve hatta ailemizin buyudugunu soyleyebilirim sana :) Bayan M Mart'in 20'sinde dogdu, oglen siralarinda. Su anda yan gel yat osman modeli yiyip icip buyumekte :) Masallahi var, nazarlardan korusun!

Bunlarin disinda hayat cok dolu, kafam yarattigim senaryolar ve hayaller esliginde hayatimdan daha da dolu ama midem bos! Yok hadi tamam tam bos degil ama cogunluk bos veya su dolu tutmaya calisiyoruz kendisini. Sevilen yiyeceklerden feragat etmemek icin oglen yemeklerine agirlik veriyoruz. Annekusun ve babakusun Londra'daki varligi duruma yardimci olmuyor malesef! Annem aksamlari muhtesem yemekler yapiyor :) Eger ugrayamazsam da sag olsun ayiriyor :) Isten eve aksamin bir koru gelip buzdolabinda etli biber dolmasi bulmanin verdigi mutluluk inanilmaz :) Simdi dusunuyorsun "e hani bostu" diye, ama dedigim gibi, bos tutmaya "calisiyoruz"

Umuyorum daha bir cok gorusecegiz bundan sonra :)

Ronkotonkotokotonton

1 comment:

Basak said...

Cok guzel olmus yeni hali guzel kardesim.