Thursday, July 26, 2007

Carsambayi sel aldi, bir yar sevdim el aldi* durumlari

Sevgili Foodie'ler,

Cok kisacik yazabilicem. Durum ozeti soyle, hala evimde internet yok, hala sehir merkezinde ev bulamadim, hala haftasonlari internete girme firsati bulamiyorum pek (daha dogrusu butun hafta bilg basinda olduktan sonra cok tercih etmiyorum) ve de farkettiginiz uzere hala blog postu yazamiyorum ve de yorumlara cevap yazamiyorum. N'olur bozulmayin! Sistemimi oturtur oturtmaz donucem ben size:)

TV'lerden gormussunuzdur buralari hep sel, neyse ki benim oldugum alanda cok bir kotu durum yok sadece her gun deliler gibi yagan yagmur durumu var, sabah gunesli olunca boyle bir 'hayirdir insallah' tepkisi uyaniyor bunyede, canimiz sag olsun...

Bugun bir kursa geldim de burda bilgisayar bulunca hemencecik iki satir yazayim dedim, kurs arasinda blog yazan tek financier benim herhalde, aman sallayamayacagim ama yani n'apiyim:/

Haydi herkese mutlu gunler diler, yakinda donecegimi mujdelemek isterim

Sevgi, saygi, bilimum guzel dilek

Burcuk

* Sarkinin ikinci kismini pas geciyoruz neyse ki:)

5 comments:

Hakan SELEK said...

Güzel ve güneşli günler sizinle olsun, bi fikrim geldi şu an en iyisi Türkiyeye gel güneş ve sıcak bol bu aralar. :)

Tijen said...

Ben de yeni gördüm İngiltere'deki sel durumlarını. Ne garip değil mi dünya? Bir taraf selden, öte taraf susuzluktan. Bol şans diliyorum ev için.
Tijen

>>>>MUSTAFA<<<< said...

bir sene oldu galiba bu siteye ugramayalı merabaaaa:)))

Ozgur Gercek said...

hadi kuzum, bu kadar bekledik biraz daha bekleriz biz seni :) arayista bol sans diliyorum, o sulardan azicik bu taraflara da gonder, sel kalsin ama onu almayalim :) sarkiyada kaptirmisken kesmen olmadi yani, niye ikinci kismi es gectikki, neden, neden :))?

Sebnem'den said...

SENDEN HABER ALMAK VE HER ŞEYİN YOLUNDA GİTTİĞİNİ BİLMEK GÜZEL..EN KISA ZAMANDA YAZMAN DİLEĞİ İLE..SEVGİLER