Friday, May 11, 2007

Ara Sira Ara

Hic kimse tahminde bulunmadi, aaa, en azindan Safranbolu bekliyordum:) Neyse, bahsettigim yer Ankara'ya bagli Beypazari. Bir suru fotograf ve ani var yazacak ama bir haftadir bir turlu kafami toparlayip yazamadim. Bunda bu haftaki korkunc disci ziyaretlerimin de etkisi buyuk:(

Bu aksam da yazayim diye niyetlendim ama olmuyor. O yuzden bu siralar bir ara vermeye karar verdim. Onumuzdeki hafta birazcik kosusturmaca olacak, donus yollarindayim. Sonrasinda kendimi toparlar toparlamaz buralardayim:)

Ara sira ara bunyelere iyi gelir degil mi ama?

Pek keyifli gunler diliyorum herkese:) Yakin gorusuruz:)

10 comments:

Anonymous said...

HIIMMM. PEK DE GÜZEL BİR BELDE... NERDEN ÇIKTI ŞİMDİ BEYPAZARI SORUSU.. ANLAYAMADIM VEYA KAÇIRDIM.. :) YAZILARINI BEKLIYORUZ... GEÇMİŞ OLSUN (DİŞ)

Hakan SELEK said...

anonymous = bendim.. :)

Tugc said...

:)

Ozgur Gercek said...

ara beni ara yar, ara sira ara yar, ara sira arasan kapilari aralar diye bir sarki var, postla alakasiz o geldi aklima :)

dis agrisi cok kotudur, ihmal etme ve de cok gecmis olsun :( arayi da cok acma :)

homosapiens said...

burcuk, beypazari kurusu denilen seyden yedin mi? ben tapiyorum ona diyebilirim.

Moonshine said...

Burcucum writer's block olayi hepimize oluyor arada sirada, merak etme bomba gibi donersin sen:) Optum cok!

Moonie

Anonymous said...

gecmis olsun burcukum disten dolayi, iyi dinlen, bomba gibi dön :)

Burcu Demirel said...

selam..masada kurulari gorunce hemen yaziyi okumaya basladim..bir beypazarli olarak sonraki yazini sabirsizlikla bekliyorum..bu arada gecmis olsun..

Huzunbazz said...

sımdıden hayırlı yolculuklar ozaman sana :)

Burcuk said...

Hakan, tesekkurler:)

Tugce, Turkiyedeymissin, iyi eglenceler:)

Chidocum tesekkur ederim:) yahu benim de aklima simdi barmen minik geldi, ne alakaysa ahahah:)))

Umama, ya ben de biraz alerji yapti gibi oldu, o yuzden bir tedirgin oldum cok bir tapamadim ben:/ ama seveni bolmus onu duydum:)

Esracim iste geldim burdayimmm:))

Rasocum sag olasin:)

Burcu, siteye hosgeldin:) yahu bu benimki ama o zaman bozaciya boza satmak gibi olacak (boyle bir laf vardi ama tam hatirlayamadim, atiyorum resmen:) ama anlatabildim di mi:))

Fatih, cok tesekkurler:)