Wednesday, March 21, 2007

Filiz Makarna :)

Bir kac gundur aklima Filiz Makarna gelip duruyor:) Ne alaka bilmiyorum ama iste durup durup gun icinde aklima geliyor, internette bir bakayim acik mi degil mi diyorum, sonra yine unutuyorum.

Simdi olay soyle: Biz kucukken bir gun Ankara'ya giderken Filiz Makarna'nin fabrikasina ugramistik. Fabrikanin onunde kendi restoranlari vardi, orada yemek yemistik.

Annekusum yemek ogretmeni oldugu icin ve babakusum da degisik lezzetlere duskun oldugundan cok severiz boyle degisik yerler kesfetmeyi yolda giderken. Yol lokantalarinda favorim tabi ki de Ozdilek Bursa'nin Inegol Koftesi :) Burasi hem temizlik yonunden hem de mekanin guzelligi yonunden yolda dinlenmeye oldukca uygun. Bir de o inegol kofteler var ki, aaaa :)) Ben baska yerde yemedim oylesini, hatta bizim aile icin bir karsilastirma noktasidir kendisi, ne zaman inegol kofte yesek bir yerlerde anariz hep "aa oranin ki baska" seklinde.) Bir de mesela Bilecik'te bir donerci vardir, adini unuttum simdi, babakus hatirliyorsan bir yaziver canim. Orasi da pek lezizdir.)

Neyse, konu dagildi yine:) Efen'm biz bir gun Filiz Makarna'ya ugramistik dedigim gibi.

Cesit cesit makarna yemekleri, normal makarnalarin yanisira makarna koftesi salatasi vb bir suru ilginc yemekler vardi. Cok hosumuza gitmisti o zaman. Ama sonrasinda pek Ankara'ya yolumuz dusmediginden bir daha gidemedik.

Bugun bir bakayim dedim internette, o mekanin uzerine en iyi post yazabilecek insanlardan biri kesfetmis orayi:) Tabi ki de Lezzetin Izindenin Basak'indan bahsediyorum:)

Yaziyi surada bulabilirsiniz: http://lezzetinizinde.blogspot.com/2005/10/filiz-restaurant-filiz-gda-sanayi-bolu.html

Basak'in da belirttigi gibi gidilesi bir yer gercekten:) Onun yazisinin ustune bir sey yazmama gerek yok zaten benim.)

Bu arada denk gelmis, o da orada Kesli Makarna yemis:) Biz orada yemedik ama Kdz Eregli'li oldugumuz icin biliriz kesi. Kesli eriste muhtesem otesi bir lezzettir, Turkiye'ye gittigimde annemler yapar kesin, ben de fotolarini cekip koyarim buraya:)

Aklima gelmisken yazmak istedim:) Ankara'ya arabayla yolunuz duserse yol ustunde Filiz Makarna'yi ihmal etmeyin.)

Adres: D-100 Karayolu 7. Km. 14240 BOLU

3 comments:

Tugc said...

:) gidersek ugrariz efendim.. tesekkurler.. artik yazsan diyorum daha sik :(

Burcuk said...

Yazicam Tugcecim yazicam:)

Anonymous said...

Filiz Restaurant; 1997 yılında kapatılmış, 2005 yılında ortağı bulunduğum Yarence Turizm tarafından tekrar hizmete açılmıştır.
Yolu Bolu yolundan geçenler eğer, restoranımıza uğrarlarsa ,diğer lezzetlerimizle birlikte keşli cevizli makarnanın muazzam lezzetini de sunmaktan onur duyarız.
Gösterilen ilgiye de çok teşekkür ederiz.
Reşat Demirel