Tuesday, August 29, 2006

Just keep swimming :)

Hey Mr Grumpy Gills
When life gets you down you know what you gotta do?
Just keep swimming

Just keep swimming
Just keep swimming swimming swimming
What do we do we swim, swim, swim
Oh ho ho How I love to swim
When you want to swim you want to swim



* Iyiyim ben merak etmeyin:) Yorumlara bilare teker teker cevap yazicam, herkese destegi icin coook tesekkur ederim:) Simdilik en sevdigim Youtube videosunu koyup kacmak istedim:) Goruntu kalitesi cok kotu ama Finding Nemo'nun en guzel bolumu:) Cuma sabahina sıkıcı Burcu out, her zamanki Burcu in:) Artik "her zamanki"yi nasil yorumlarsaniz:))) Kuzularim da iyiler, bana bol bol destek oluyorlar, duygulaniyorum cok, yaslaniyor muyum?

Operim kocaman!

15 comments:

aqua said...

nemoyu cok seviyorum :)

vintage biscuit said...

hahahha yaslanma belirtisi bendede bas gosterdi biliyosun
asure yapasim bile var //
bi gece onceden fasulyeleri islamak istiyorum TRT3 u izlerken

burcyni said...

swim yapabileceğim günlerim olsun istiorum bennnnnnnnnnn:))

princess said...

bak hala nemo izleyip, gulumseyip, ic cekebiliyosak yaslanmaya daha var demektir :) just keep swimming, oh how i love to swim :))) ısıgı goruyo musun, ısıgı :)))?

E.L.I.F said...

yaslanmak out, buyumek in :) Haydi yuzmeye gidiyoruz, toplanin:)

TugCe said...

Ohh:) nemo cok guzel ya..ben bayilmistim ilk izledigimde:) bak kuzularin da gelmis, hic sikma canini..

nemo said...

nemooooo...
of ya..nemo.
ben nemo olmak istiyorum.
cup cup.
hmmm...nemo..

umama said...

bu çok güzel bir animasyondu gercekten.
bu arada insanin kendini yasli gibi hissettigi bazi donemler olabiliyor. bosver. ben 14 yasinda bile hatirliyorum, kendimi daha buyuk ve yasli, sanki herseyi gormus gecirmis gibi hissettigimi, hatta 18 yasinda da. ama o bir donem ve hemen geciyor. uzun zamandir sevdigin seylere ve kendine vakit ayiramiyorsan, bunu tetiklemis olabilir. bu donmelerde bana en yi gelen sey , daha once simariklik olarak degerlendirdigim bir seyi yapmak, sirf eglence olsun diye.

zazoo said...

bi de bana kızıyodun... :)

Berceste said...

Burcuuuuuu Aydinlik Bir Cuma Olsun sanaaaa ! Bitsin o oflar puflar artikin. Hadi hayirlisi olsun, sonra ver elini yollar, Iskocya'ya gidiiiiin, dun arkadasimda ft larini gordum cok guzeeeel!

ycurl said...

yuzmenin sonuna gelmissin hele bibliografi, formatti ivir ziviri ile ugrasiyorsan :) Ama bazen format duzenlemeleri yazmaktan daha cok zaman aliyor ne yazik ki!

Mr_Turkish_Delight said...

yüzüyom iste :),bugün dalgalı çok ama ,bugünlük mayomu gıydım ınternetde surf yapıyorum :)

under the chuyner said...

ben yaslandigindan yana oy kullaniyorum burcukum!
*yaslaniyosun %62
*yaslanmiyosun %38 :))

Moonshine said...

süpeeer ben de o quote'u en sevdiklerim arasına koymuştum! bi de internette "Which Finding Nemo Character are you" diye bi test yapmıştım (hahah işim gücüm yok evet:) orda ben Dory çıkmıştım o aklıma geldi, yorumsuz bırakıyorum bu sonucu da yani:))

Burcuk said...

Aqua, ben dee:)

Vintage:))benim cakkidi cakkidi oynayasim var ehehe.) demek ki cok yaslanmamisim, asure dedin canimiz istedi yahu:)

Burcyni, ya benim de bu yaz yuzmeden gecti resmen:/ metaforlar bi yana:))

Chidos, are you my conscioussss? :)

Elif, ohh super evet hadi:))

Tugcecim sag ol:)

Nemo:)) Sen de mi burdaydin yahu biz de tam seni anmistik eheh:))

Umama, evet ya kotu bi donemdi gecti bitti, ben bile sıkılmıstım kendimden:) iyi oldu:))

Zazoo:)))) senin durum farkli:))

Dilek:)sag ol canim yaaa:) burda annemlerle gezicez artikk:)))superr:))

Ycurl, dogru diyosun valla normal yazmadan daha cok zaman aldi:( uyutmadi son gece:/ az mi kaynak kullandim ki diyodum 4 sayfa cikinca bi sastim kaldim:)

Td, valla boyle nazar degcek sen yuzuyorum dedikce:)) nazar boncugu tak sen en iyisi:) hem yeter bu kadar tatil, hadi evee:)

Rahsan, evet aci ama gercek:))

Moonshine:) ben de Dory'i cok seviyorum :)) burda ki conscious muhabbeti de cok komik.))